Followers

Sunday, February 27, 2011

Assignment Belajar

Salam 1 Malaysia....
Kalau ikutkan hati, mati. Kalau ikutkan rasa, binasa...

Itulah ungkapan yang sering kita dengar dari nenek moyang kita lagi... ungkapan tersebut sesuai dilaungkan pada masa2 & keadaan yang tertentu.. Aku ni pun, kalo boleh menggunakan ungkapan tersebut, dah lama aku guna.. tp buat masa ni, x sesuai plak nak digunakan...

Hanya Tuhan ajer yang mengetahui betapa penatnya belajar... Masa yg ada, patut digunakan sebaik mungkin. Kalau dihitungkan, masa weekend lebih lama aku dok kat kelas ni berbanding waktu kerja. Yela, assignment yang diberikan memerlukan semua pengorbanan yang aku ada.

Diam x diam, penat x penat, dah 2 bulan kelas aku bermula.. Hanya motivated diri & semangat dlm hati menjadikan aku mampu bertahan. Yela, Zulu Test dijangka akan dibuat pada 30/4/2011. Semasa SSR, aku ni la person yang paling teruk kena tanya... apa la silap aku... x pandai menjawab. Walaupun berani kerana benar, takut kerana salah, kalo dah kena sergah, lupa yg berani... :D

Doa2kan la aku berjaya menyelesaikan assignment aku ni... AMIN.................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...