Followers

Saturday, April 23, 2011

Apa Agaknya Musim di Calirfonia ???

Assalamualaikum....

Hujung bulan 5/2011 nanti, aku join UTM,KL g Global Outreach ke Calirfonia, USA. Perasaan gembira tu, hanya Tuhan ajer yang tau... terlalu banyak persediaan yang belum aku buat, termasuk membuat visa ke US, kena practice cakap omputih, kena tahan sejuk, kena berani naik flight lama3.....

Aku x pasti, dengan keadaan aku skrg, nak minta cuti pun susah... lagipun, x der orang dalam syarikat aku keje yg pernah g OutReach ni, nanti mesti panjang berjelar2 aku kena soal siasat... Rasa macam tertuduh plak (majikan macam SPRM... hehehe)... kawan2 aku dah ramai yang tunggu interview kedutaan, aku ajer yang belum (mereka lagi excited dari aku nampaknya)... nasib baik la , outreach ni lepas aku abis exam (kalo x, mesti aku x dapat join)...



Nanti, kalo aku dah siap persediaan nanti, aku citer lagi... Skrg ni, hati ni berdebar2 ajer rasanya..... hati ni excited ajer nak pergi cepat2... Walaupun apapun, MALAYSIA tetap di HATI....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...