Followers

Sunday, April 17, 2011

OBA ..oo.. OBA

Assalamualaikum....

Dah rasa biul dah nak nyiapkan projek OBA (on board automobile)  ni.. walaupun projek ni mengambil masa 3 1/2 bulan, tp seksa nye macam setahun.....

setiap minggu aku nyiapkan nya.... dah last2 ni hampir semua sangkut... masa buat awal2 dulu, kira byk yg success.. yela, makin lama makin susah la.... sampai sakit sengal satu badan aku di buatnya... nasib baik la siksa ni hingga ujung bulan 4 ajer (present projek ni pada 30/4),,, kalo lama la, aku rasa, lunyai badan aku ni....

kadang3aku dah mula rasa kegagalan otak dan minda berfungsi sejak kebelakangan ni... adakah petanda??????? tut,,,,,,,,  bila aku tanya senior2 pasal projek ni, ramai yang menggeleng kepala mengatakan projek ni bukan saja susah tp menyeksakan... alangkah gerunnya.....



Penah juga aku termimpikan sbb x siap lagi projek ni... seksa kan... bila muka kelat ajer, semua ingatkan aku penat... tp kalo dikira2, bukan badan ajer yang penat, otak juga penat, sendi penat, minda penat....
kadang2 masa tengah siapkan projek ni, bukan aku sorg ajer yg lentok kepla atas lantai, tp hampir semua ahli projek ni.... apa taknya, bila buat2 x jadi, mata pun mengantuk, nak amik mood kena tido dulu, minum2, g makan && mcam2 la.. (alasan ajer semua tu).  nasib baik la parent aku memahami masalah aku skrg ni (balik umah dah malam, jumpa parent kejap ajer)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...