Followers

Sunday, October 10, 2010

..:: Arnab Masak Rendang ::..

Aritu aku dapat undangan "Open House" dari kengkawan2 la... satu ari tu, aku ni excited la nak g open house member aku (rumah dia dekat Samudera Gombak).. Punya la aku syok makan2 rendang, laksa & mcm2 lagi la... masa makan rendang tu, aku dah mula pelik... yela, setakat rendang ayam dan daging,, aku tau la bentuk nya... kalo gulai perut ker, limpa ker, aku pasti tau...

Puas la aku makan... dah nak balik, baru la aku berani tanya kat member aku... rupa2 nya tu rendang arnab.. dah la selama ni aku x makan arnab ( bukan x boleh makan, tp aku xnak makan sbb aku pun bela arnab... sayang tu)... rupa2 sedap gak daging nyer... lepas ni, aku nak buat satay arnab la...

sapa2 teringin nak makan daging arnab, calling2 la aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...