Followers

Tuesday, November 2, 2010

..:: Cuti-cuti "Melaka Maju 2010" ::..

Pada 29/10/2010, adik aku ada konvo di MITC (Melaka International Trade Center). Dapat la aku g jalan2 ke Melaka Maju 2010. Memang dah berubah la Melaka ni.... Aku sempat g lawatan ke MITC ( masa tu ada expo belilah barangan  buatan Malaysia). Di samping tu, aku ronda2 area MITC,,,

Ni gambar aku & adik aku di depan Grand Ballroom MITC.. Pemandangan nyer memg cantik betul....


Ni adalah Mama & Fauzan di depan Expo Belilah Barangan Buatan Malaysia... Rugi aku, x sempat nak bergambar

Ni Mama , Fauzan & aku tgh makan dekat medan selera Masjid MITC... makan ABC tu,,, kalo time panas makan ABC, memang menyelerakan...

Selain daripada MITC, kami sempat pergi ke Tg Bidara ... Kampung nelayan kat situ memang seronok. Malamnya aku g ronda pantai.. ada nelayan jual udang geragau... apa lagi aku beli la udang tu dlm 2kg tuk buat "cekodok geragau".. yam yam yam....

ni kononnya aku & fauzan nak jadi nelayan... sblm ni, aku bantu nelayan tolak bot masuk laut. masa aku tangkap gambar ni dalm pukul 7.15 pagi

byk lagi tempat yg aku x sempat nak lawat... maklumlah kekangan masa,,,,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...