Followers

Thursday, September 24, 2009

..:: SamBuTan HaRi RaYa 2009 ::..

Ini adalah gambar kenangan raya 2009. yang sedihnya, dalam semua gambar ni, kakak aku yg sulong ajer yg x der, tp anak2 mereka ada.. sebelah kanan ni adalah gambar adik2 lelaki aku yang tersayang.. gembiranya raya tahun ni.. anak2 buah pun dah semakin membesar. tahun ni juga, aku paling gembira kerana membuat kuih raya untuk keluarga aku & kakak2 aku... akhirnya dapat juga aku menunjukkan skill aku yg pandai buat kuih raya... tp biasalah, buku resepi sentiasa ada di sisi. kuih raya yang aku buat tahun ini adalah kuih makmur, tart nenas, arab, almond london, gunting, bunga ros & rempeyek. Sapa2 nak rasa lontong special aku, rajin2 datang rumah... maklumlah skrg aku tgh rajin nak memasak... lagipun adik2 aku gemar betul menyuruh aku memasak.

2 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya..
amoi biler nk wat open house nie..
wah.. rajin btl ko nie..
eden pun beli kuih tunjuk jer..
huhu..tiada masa kaedahnyer!

yang benar,,
sahabatmu

wansab said...

Amboi...rajin nyer za wat kuih....byk jenis plak tu..hidup za...

dr
insan jauh tp dekat..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...