Followers

Monday, July 5, 2010

..:: Pujian Kepada Sabun Tahan Mengantuk Aqura ::..

Arini kita bercerita pasal sabun tahan mengantuk Aqura. Mula2 nya saya beli sabun ni sebab saya ni ada sensitif/penyakit alahan kulit (kulit sensitif), sambil cuci kat alahan, saya pun cuci2 la kat muka... memang berkesan... saya memg orang yang sukar percaya, bagi saya, kalau dah mengantuk ubatnya adalah tidur... tp dlm lesu pun boleh tahan sehingga berjaya menghabiskan rancangan Mentor Musim ke 4.

Arini saya masih pakai, walaupun badan penat tp mata memg sukar nak lelap. Saya akan pakai produk ni, sebabnya saya adalah pelajar separuh masa. Setiap hujung minggu saya dihabiskan dengan belajar dan tiada masa rehat yang cukup.

Kepada pelajar2 sambilan, digalakkan menggunakan sabut ini. saya masih tertanya2 mengapa mengantuk boleh hilang sedangkan minda kita masih lagi merasa mengantuk dan penat.


Kegunaan 
  1. mencerahkan kulit dengan lembut
  2. menghilangkan kegatalan dan bau badan
  3. menyegarkan untuk jangka masa panjang
  4. menghilangkan jerawat
  5. melambatkan proses penuaan
  6. mencuci bebas klorin
  7. mampu menghilangkan ekzema (jerawat yang banyak pada muka)
  8. anti keradangan kulit
  9. membunuh kuman
  10. menghilangkan kurap dan parut pada kulit

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...