Followers

Monday, May 31, 2010

..:: Menanam Pokok Kangkung :..

Berkorban untuk arnab, x salah rasanya.... tp menyeronokkan... sekarang aku dah ada 5 ekor arnab (3 anak & sepasang arnab besar) . Setiap 3 hari, aku akan membeli kangkung dalam RM2 (seikat) untuk arnab tersayang. Comel sungguh arnab aku, dah la jinak... Maklumla , aku akan bagi makanan palet sebelum pergi keje dan lepas balik kerja.

Aku tanam kangkung atas sabut, sebab tanah rumah aku berbatu dan x sesuai untuk semua jenis tanaman. Sekarang ni, semua tanaman buat atas sabut ajer... Sebab sabut ni jenis simpan air, kalo x ujan pun, pokok2 x mati... maklumla bz sangat sampai x der masa nak siram pokok....

Nanti la gambar dan kemudian upload .. sebab lupa nak amik gambar arnab & tanaman kangkung yg telah diusahakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...