Followers

Monday, June 14, 2010

..:: Kejayaan Menurunkan Berat Badan ::..

Selama seminggu aku mengamalkan pelan pemakanan yang seimbang. kadang2 mencabar juga kesabaran... yela, sedangkan orang lain enak2 makan semua makanan yang terhidang di depan mata, aku plak sabar melihat... selepas seminggu, aku pun timbangla berat badan... wah... terperanjat aku dibuatnya apabila aku berjaya menurunkan berat badan 3kg dlm tempoh seminggu...

1 minggu = 3 kg
4 minggu = 12kg....
6 minggu = 18kg...

dalam tempoh 5 minggu ajer, berat yang aku impikan berjaya... alangkah gembiranya.... boleh la aku buka konsultant kuruskan badan.....muarh...muarh....

Lepas berjaya menurunkan berat badan, aku just maintain berat ajer. xperlu bersusah lagi untuk diet....xper... nanti aku akan maklumkan lagi perkembangan terbaik ni..

1 comment:

Anonymous said...

cane care elza diet?share ckit leh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...